23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

SuperBrugsen i topform

SuperBrugsen går ikke efter nye butikker men efter organisk vækst inden for kæden.

Mens mange dagligvarekæder har planer om at ekspandere med nye butikker, går SuperBrugsen en anden vej.

Væksten skal primært komme i form af organisk vækst i de eksisterende butikker, selv om kæden gerne udvider med nye butikker, hvis gode placeringer skulle dukke op, skriver Dansk Handelsblad, der har snakket med SuperBrugsens kædedirektør, Kenneth Pedersen.

– Det er ikke en væsentlig del af vores strategiplan, at vi skal åbne et stort antal nye butikker. Vi tror mere på den organiske vækst i de butikker, vi allerede har, og vi fokuserer meget på at investere vores penge i at modernisere butikkerne. Men det er klart, at der i ny og næ dukker en interessant beliggenhed op, og så tager vi den.

– Den måde, vi kan ekspandere med SuperBrugsen-konceptet, er bl.a. ved at åbne nye citybutikker, hvor der er mulighed for at eksportere SuperBrugsen-konceptet ud i nogle andre formater, siger Kenneth Pedersen.

Læs mere hos Dansk Handelsblad:

http://dhblad.dk/superbrugsen-i-storform...

(kræver abonnement)

BREAKING
{{ article.headline }}
0.188|